Retten til selvforsvar

For retten til at forsvare sig selv og sine kære

God sommerferie

I dag fik jeg næsten sommerferie. Det vil sige, der er stadig lidt arbejde, men der er skåret grundigt ned indtil en gang i august. Jeg har derfor besluttet også at holde ferie fra blogningen og fra mine besøg på andre politiske blogs, indtil sommerferien slutter.

Det gør jeg fordi jeg kan mærke at de evigt deprimerende nyheder om den vestlige verdens forfald og den dansk stats vold mod vores grundlæggende frihedsrettigheder, gør mig decideret deprimeret og i dårligt humør. Når verdens ulidelige tilstand begynder at gå ud over familielivet er det på tide at holde en pause, hvor der skal skal lades op og tilbringes kvalitetstid sammen med min bedre halvdel.

Jeg logger ind en gang imellem, for at se om der er kommentarer der skal godkendes, og det kan da ikke udelukkes at jeg tilfældigvis læser noget i en avis, som bare kommenteres her på bloggen, men ellers holdes der sommerferie indtil starten af august.

God sommerferie til jer alle, og husk at komme ud i solen når vejret er til det🙂 Vi ses om 1½ måned.

Sommerferie

juni 18, 2009 - Posted by | Off Topic |

1 kommentar »

  1. Hav en rigtig god ferie! Håber du kommer tilbage med begge løb klar!

    Kommentar af Mikael | juni 20, 2009 | Svar


Skriv et svar

