Retten til selvforsvar

For retten til at forsvare sig selv og sine kære

I øvrigt synes jeg…

… det er interessant at se, hvordan perlesagen pludselig har fået alle mennesker til konstant at gentage ordet ‘perker’ med en tydelig befriende følelse. Især de politisk korrekte ser ud til at nyde at sige ‘perker’ hele tiden.

Perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker, perker!

Een, to, mange Perkere

Een, to, mange Perkere

januar 24, 2009 - Posted by | Uncategorized |

5 kommentarer »

  1. Som politisk u-korrekt skal jeg da gerne deltage i koret: Perker!

    Ikke fordi jeg bryder mig specielt om ordet, det er en smule primitivt i mine øren. Lidt lissom det unævnelige N-word i USA
    Personligt er jeg ligeglad med om et menneske er hvid, rød, brun eller appelsinfarvet, det er indholdet mellem ørerne, der tæller for mig. At en forbløffende stor andel af “perkere” ikke er rigtigt kloge er så en anden sag.

    Kommentar af Mikael | januar 25, 2009 | Svar

  2. Det kommer også meget an på hvad man lægger i ordet. For nogen er det alle med et mellemøstligt udseende, for andre er det en bestemt gruppe af utilpassede muslimer. Jeg ved ikke præcis hvad man skal lægge i ordet, men jeg ved at det provokerer nogle bestemte mennesker som trænger til at blive provokeret, og det er godt nok for mig😉

    Kommentar af rettentilselvforsvar | januar 25, 2009 | Svar

  3. Een, to, mange Perkere

    Det billede skræmmer livet ud af mig.

    Kommentar af har givet op | januar 27, 2009 | Svar

  4. ‘har givet op’
    Det skræmmer vist mange mennesker, men ikke mange nok, desværre.

    Kommentar af rettentilselvforsvar | januar 28, 2009 | Svar

  5. Jallah, Jallah, Jallah, Jallah, Jallah, Jallah, Jallah, Jallah, Jallah, Jallah, Jallah, Jallah, Jallah, Jallah.

    Aaah – det lettede.😀

    Kommentar af Anna Lyttiger | februar 3, 2009 | Svar


Skriv et svar

