Retten til selvforsvar

For retten til at forsvare sig selv og sine kære

Tagget :)

Der er sket noget meget usædvanligt. Jeg er blevet “tagget”.

Jeg har godt set det her tagging på andre weblogs, men det er mest på de blogs som primært fungerer som sociale netværk og det kan man ikke påstå at Retten Til Selvforsvar gør. Alligevel har kokosnoedderomantikeren Camilla valgt at undertegnede skal tagges. Det tager jeg som en kompliment, så selvom det er lidt usædvanligt for denne type blogs skal det alligevel besvares🙂

Reglerne:

Link til den, der har tagget dig.

Naevn reglerne i din blog.

Fortael om seks af dine saerlige vaner (unspectacular quirks of yours).

Tag seks andre bloggere.

Laeg en besked til bloggerne om, at de er blevet tagget.

Den var svær for jeg synes egentlig, jeg er ret gennemsnitlig og kedeligt normal, men jeg skal forsøge alligevel.

1. Jeg ryger en del, men aldrig til fester

2. Jeg skriver altid for hurtigt og må derfor rette samtlige indlæg på bloggen mindst to gange efter de er blevet udgivet

3. Jeg skal spise kød mindst én gang om dagen. Ellers bliver jeg svag, sulten og gnaven

4. Jeg har 8 blogindlæg som aldrig er blevet færdigskrevet, og som sikkert heller aldrig bliver det

5. Jeg føler mig mere hjemme i én bestemt udenlandsk storby, end noget sted i Danmark

6. Min døgnrytme er wack. Nogle gange står jeg op kl 17 og går i seng kl 07. Andre gange står jeg op kl 05 og går i seng kl 20 – og alt derimellem. Til stor irritation for hende den langhårede.

Jeg har desværre ingen blogvenner i den forstand, så derfor er det svært at sende tagget videre. Men jeg vælger alligevel at forsøge med én enkelt. Nemlig Skjoldungen på Hodjas Blog, fordi hans skriverier altid er i en klasse for sig.

november 13, 2008 - Posted by | Off Topic |

2 kommentarer »

  1. Hehe, det var noget af en doegnrytme :)!

    Ja, naar man saadan skal tagge folk, saa loeber man jo hurtigt toer for “de saedvanlige venner” i blogland, som alligevel ogsaa som regel allerede er blevet tagget af de andre venner…

    Saa jeg taenkte paa dig, eftersom vi engang havde en laengerevarende og sober diskussion om straf her paa din blog. Det kunne jeg godt lide – det er ikke hvem som helst, der kan foere en sober diskussion i blogland, desvaerre.

    Kommentar af Camilla | november 13, 2008 | Svar

  2. Mange tak – øh, tag – for dine venlige ord.

    Kommentar af Skjoldungen | november 13, 2008 | Svar


Skriv et svar

