Retten til selvforsvar

For retten til at forsvare sig selv og sine kære

Anders Fogh siger undskyld

Ifølge Folketingets Nyhedsservice, siger statsminister Anders Fogh Rasmussen nu undskyld for alt for længe at deltaget i fastholdelsen af Danmark i fascismens greb. Efter en længere tale i Folketinget udtalte statsministeren følgende til Folketingets Nyhedsservice:

Jeg er meget ked af at også jeg blev grebet af magtens sødme, jeg vidste ikke hvad jeg gjorde. Det er som om en ministerpost, ikke mindst en statsministerpost, tager fornuften fra ethvert menneske. Jeg gik ind i politik fordi jeg havde en drøm om at gøre en forskel. Jeg ønskede at gøre danskerne frie. Men midt i spillet om magten glemte jeg idealismen og blev det man kalder en levebrødspolitiker. Det skal være slut fra i dag, hvor jeg officielt har stillet en række lovforslag, benævnt Frihedspakken. Jeg beder alle danskere om tilgivelse og håber at de vil bakke op om denne nye linje.

For at vise min gode vilje har jeg desuden tilsendt Europaparlamentet Danmarks opsigelse af den Europæiske Union, med øjeblikkelig virkning.

Efter Foghs rørende tale fra Folketingets talerstol forventes pakken at have fuld opbakning fra DF, K og V, samt fra ledende socialdemokratiske folketingsmedlemmer.

Pakken indeholder nogle grundlæggende reformer inden for områderne retsplejevæsen, indvandrerlovgivning og våbenlov. Således bliver enhver immigrant der begår kriminalitet nu udvist af Danmark med øjeblikkelig virkning. Har man erhvervet sig dansk statsborgerskab vil dette blive frataget men henvisning til at det er blevet erhvervet på falsk grundlag. Videre sættes strafferammen for etnisk danskere op til minimum 40 år for grovere vold og mord, samt et minimumstraf på 10 år for røveri. En mindre revidering af fængselssystemet er også under opsejling og indebærer bl.a. indførelsen af løbetræning og en nærende kost af vand, brød og gule ærter, samt et dagligt vitamintilskud.

Også våbenlovgivningen bliver betydeligt revideret efter amerikansk forbillede. Det betyder bl.a. at enhver ustraffet borger frit kan købe og bære et skydevåben, til forsvar af sig selv og andre mennesker i knibe.

Efter en længere konference med finansminister Lars Løkke Rasmussen og den ny kulturminister Brian Nielsen, er der desuden tegn på en mindre revidering af skatte- og sociallovgivningen, der især omhandler en sænkning af moms og medielicens, samt betydelige nedskæringer i subsidier til såkaldt alternative teatre.

En pressemeddelelse fra den nyoprettede sammenslutning af SF, Ø og Islamisk Trusselssamfund (UMMA) lyder: ”ØV! Dumme Anders lugter fælt! Nu brænder vi jeres biler af!” Dette blev dog ved truslerne da politiet mødte talstærkt op og greb ind med vandkanoner da optøjer brød ud i det indre Nørrebro. To af Forsvarets Herkules fly er allerede lettet fra Flyvestationen Skrydstrup med retning mod Saudi Arabien, ombord har de 800 vrede medlemmer af Islamisk Trossamfund, samt to frivillige ”fredsvagter” fra Enhedslisten. De 800 er de første af en lang række administrative udvisninger af hensyn til rigets sikkerhed.

_

april 1, 2008 - Posted by | Off Topic | , ,

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

