Retten til selvforsvar

For retten til at forsvare sig selv og sine kære

Back on Track

Trods kun to indlæg har bloggen allerede fået en del besøgende. Det glæder mig især fordi det viser, at der er en vis interesse omkring dette emne – retten til selvforsvar. Faktisk steg antallet af besøgende eksponentielt, fra bare fem til hele 23 besøgende, på én eneste dag. Desværre var det ved at gå grueligt galt, da jeg glemte kodeordet til bloggen og derfor ikke kunne logge ind. Videre havde jeg i skyndingen opgivet en .com mailadresse fremfor den .dk adresse som jeg faktisk havde adgang til. Det tog derfor en del arbejde at få fat i netop den .com adresse hvortil jeg kunne få tilsendt en nyt kodeord.

Distræt kan man være, ikke mindst i en travl juletid. Men nu virker skidtet, og jeg har garderet mig mod gentagelser. Så om ikke så forfærdeligt længe vil skriveriet fortsætte.

Beklager den pludselige forsvinden, og godt nytår herfra.

januar 7, 2008 - Posted by | Off Topic

Endnu ingen kommentarer.

Skriv et svar

